Alzheimer Catalunya (2a part)

2 novembre, 2016
Elena Rovira

No hi ha res més il·lusionant com veure les estratègies comunicatives que hem deliberat durant hores es tradueixen en propostes concretes. Alzheimer Catalunya Fundació ha estrenat un web meravellós. Felicitats!

L’Alzheimer Catalunya Fundació  ha fet el salt de presentar-se amb el “com som” i el “per què” treballem des d’una determinada perspectiva. Ha actualitzat el seu logo i ha renovat el seu web de dalt a baix, des d’una imatge càlida, propera i personalitzada -la seva forma de treballar- com un canvi en tots els seus elements discursius que giren en el seu lema: la centralitat i la presa de decisió de les mateixes persones amb demència. La vida no s’acaba després d’un diagnòstic. S’obra una nova vida, això sí, però els desitjos i els criteris de com un vol viure, no s’esborren d’un dia per un altre. Aquestes petites grans decisions poden deixar-se en llegat quan arribi el moment en què la ment no tingui aquesta capacitat i que altres persones respectin la seva perspectiva fins al final. Les famílies, l’atenció rebuda pel cos mèdic i auxiliar als centres de salut i residencial, l’entorn i la visió de la societat en general tenen molt a escoltar i aprendre dels professionals d’aquesta fundació i saber atendre tenint com a centre la persona amb alzheimer amb les tècniques més innovadores.

Aquesta és la campanya del “Jo vull…” transformada amb un “Tu decideixes. La demència no”. La imatge, les paraules, la trena de la campanya … La construcció comunicativa juga un paper cabdal per posar en valor el cor de tota una entitat. Una construcció gràfica i de contingut de Plan Comunicación.

Un plaer haver pogut contribuir en tot aquest teixit!

alzh1

 

 

 

alzh3Altres entrades: Alzheimer Catalunya (1a part)

No comments

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *